Szállítási információ
Webáruházunkban leadott rendeléseket a Magyar Posta Zrt. szállítja ki. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8:00-17:00 óra között történik. Amennyiben az említett időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni. A kézbesítés pontos időpontjáról a futárszolgálat e-mailben és/vagy telefonon értesít.
M P L kiszállítás esetén pedig a a várható szállítási idő 3-6 munkanap.
Szállítási lehetőségek:
- Házhozszállítás utánvétellel: a futárnak kell kifizetned átvételkor a megrendelt terméket készpénzben, vagy bankkártyával
- Házhozszállítás előre utalással: rendelés után küldünk egy emailt az utaláshoz szükséges adatokkal. Az utalásnak magánszemély számláról és magyar bankszámláról kell történnie! (az utalás beérkezése után készítjük el a megrendelt matricákat)
Az utaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett neve: Vektor Print Kft.
Kedvezményezett számlaszáma: 10918001-00000096-93600007
Kedvezményezett bankja: UniCredit Bank
Közleménybe: a rendelés száma
Szállítási díjak:
- Házhozszállítás utánvét esetén MPL futárszolgálattal: 1390 Ft
- Házhozszállítás előreutalás esetén MPL futárszolgálattal: 1840 Ft
- 20 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes
Jó hír:
- 20 000 Ft feletti rendelés esetén átvállaljuk a szállítási költséget!
A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget is. Megrendelésed a nap 24 órájában leadhatod. Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el a megrendelt termékeket.
Szállítási cím:
Szállítási címként szerepelhet lakás, vagy akár munkahely cím is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható, tehát a szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölnöd, ahol nagy valószínűséggel tartózkodni fogsz a szállítás várható időpontjában, valamint fontos, hogy elérhető telefonszámot adj meg, mivel sok esetben telefonon történik a szállítással kapcsolatos egyeztetés.
Szállításról:
A falmatricák megrendelés után készülnek el. Elkészítés előtt a megrendelőt telefonon és/vagy e-mailben értesítjük a kiszállítással kapcsolatban, és csak sikeres egyeztetés után adjuk fel a csomagot.
A nem munkanapon (hétvége, ünnepnap, munkaszüneti nap) leadott rendelések feldolgozása az azt követő munkanapon kezdődik, így a szállítási határidő a munkanap időpontjától értendő.
FONTOS TUDNIVALÓK:
-
Előre utalásnál: A termékeket csak az utalás beérkezése után készítjük el. Amennyiben nem érkezik be utalásod, úgy rendelésed sajnos tárgytalannak tekintjük! Az utalásnak magánszemély számláról és magyar bankszámláról kell történnie!
-
Utánvételnél: Az utánvétes rendelések esetén mindig keresni fogunk telefonon szállítási cím és időpont egyeztetés miatt és csak telefonos egyeztetés után kezdjük készíteni a megrendelt termékeket. Amennyiben nem tudunk elérni telefonon, (pl.: nem veszed fel /rossz számot adtál meg /nem hívsz vissza) úgy rendelésed sajnos tárgytalannak tekintjük!